Marketingové kampaně lze optimalizovat na nižší uhlíkovou stopu
Kombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán Patrovský.
3/19/2024 12:15:00 PMKombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán Patrovský.
3/19/2024 12:15:00 PMKooperativa ve spolupráci s platformou Teads a mediální agenturou PHD začala měřit pozornost uživatelů v online reklamní kampani.
1/3/2024 5:00:00 PMVýsledky druhého ročníku projektu Carbon Tracker 2023 ukazují, že každá druhá česká firma nepočítá svou uhlíkovou stopu.
10/20/2023 10:15:35 AMData získaná z měření uhlíkové stopy reklamních kampaní využije Komerční banka pro lepší plánování komunikace.
7/12/2023 11:30:13 AMUnilever investuje do start-upu Geno, který mu má pomoci s vývojem kosmetiky a čisticích prostředků bez palmového oleje a ropných derivátů.
2/11/2023 8:40:41 AMV rámci své kampaně na tarify pro mladé přichází O2 s chatbotem, jenž počítá uhlíkovou stopu.
9/23/2022 1:45:28 PMTvářemi kampaně na tarify You Neo jsou Ben Cristovao a zpěvačka Elly.
9/3/2022 8:15:31 AMEKO-KOM chce v nové kampani poukázat na důležitost třídění odpadu pro snižování uhlíkové stopy.
7/11/2022 6:45:36 AMRohlik.cz nabídne ovoce ošetřené technologií prodlužující čerstvost. Spojuje se s firmou Appel z Kalifornie, která přišla s nápadem na vytvoření jedlé ochranné vrstvy.
3/24/2021 2:15:46 PM